söndag 4 januari 2009

Vinterpromenad

Kallt idag, härligt! Maken och jag bestämde oss för att ta vara på den vackra dagen och ta en promenad i den ljuvliga luften. Andetagen blev till moln och snön knastrade under fötterna, magiskt!


Kallt både inne och ute...


Så otroligt vackert!


Mera skönhet


Lek med kameran och olika lägen. Fina kort blev det.


Varm choklad är obligatoriskt efter en promenad i kylan. Med grädde dessutom! Mums!


Juldekoration köpt i San Francisco. Glittrar och byter färg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka otroligt härliga vinterbilder, gäller att passa på nu när man kan antar jag :) Blir nog en promenad imorrn med kameran som sällskap... om jag orkar ;)

Johanna sa...

Fina bilder! Här har det varit en jättefin dag, solen har strålat och jag har sett så fina vyer medan jag åkt mil efter mil runt i byarna. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, bara mobilen, så jag fick inga bra kort. :-(

Måste också säga att jag saknar Södertälje lite, men mest Enhörna såklart. När jag var nere på begravningen av bonuspappan ifjol tog jag jättefina bilder nere vid Fågelsjön, det var också en kall och klar dag. Tror inte jag har lagt upp dem på bloggen, får nog ta och göra det...

Therese sa...

Så fina bilder. Härligt att även ni har fått lite minus...Ikväll håller vi tummarna. kram

Anonym sa...

Du som vill ha minusgrader har just missat nåt... -33,5.... BRRRRR, inte riktigt i min smak.

Puss/M