torsdag 1 januari 2009

2008 i bilder - Januari till juni


Januari: Solan fyllde 60 och katterna lärde sig att rulla i takt.


Februari: Slutspelet närmade sig med stormsteg och Ia busade med kusin hemma hos faster.


Mars: Lasse roade sig med kollegorna i Sälen och jag firade påsk med världens sötaste påskkärring.


April: Våren kom med buller och bång, jag och Sara var på Backstreet Boys och jag och maken lekte föräldrar för en helg.


Maj: Reunion och 20årsjubileum på Forsmark. Men roligast var helt klart min möhippa!


Juni: Vigselringen hämtades ut, Jenny och Ulf gifte sig och hade en riktigt rolig fest. Midsommar firades hemma hos mina föräldrar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så kul =)
Då ses vi häruppe då kanske =)

Getargatan 23 heter gatan, är ett av de röda parhusen =)

Kram

Therese sa...

Kul med lite återblickar. Hoppas nyårsafton var riktigt trevligt. Kram