tisdag 27 januari 2009

Saker som stör mig, del 2

  • Människor som stirrar på en när de tror att man inte ser.
  • Idioter som bara slänger sig fram i en folkmassa eller mot en plats på bussen, utan att ta hänsyn till de personer de råkar krossa på vägen.
  • Människor som, trots att det finns hur mycket plats som helst på bussen/tåget, måste sätta sig precis där jag sitter - så att jag endera inte kan sträcka ut fötterna, alternativt måste ha väskan i knät. Eller bådeoch (= extra irriterande).
  • Mina två hål som ska lagas.
  • Att SL tagit bort hälften av de anslutande bussarna på kvällstid.
  • Lärare som har noll koll på omvärlden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jisses, ja nog finns de stressade människor i sverige allt. Sådana som gör typ vad som helst för att komma först in på exemeplvis bussen. Upplevde detta några för många ggr i Gävle...Nä tacka vet ja lugna Norrland;)

Jonas sa...

"Människor som stirrar på en när de tror att man inte ser."

Den där känner jag verkligen igen, sen om dom stirrar på mig för att jag är så fin eller om det är för att jag ser farlig ut vet jag inte :)