onsdag 14 januari 2009

Andas ut

Nu kan jag andas ut på riktigt - läraren har också godkänt kursen jag ville läsa på distans. Visst, studievägledaren hade sagt OK, men det fanns ändå en risk att läraren skulle sätta sig på tvären - man vet aldrig riktigt vart man har henne känns det som. Men nu vet jag. Nu ska jag bara maila studievägledaren igen för att meddela att vi kör på den här planen. Så skönt!

För övrigt födde jag en son i natt. Inte på riktigt förstås, men i drömmarnas värld. Tror aldrig jag har drömt att jag verkligen fött ett barn förut, bara att jag haft barn någon enstaka gång. Det var... Speciellt. Det var rent lite mysigt att ha en alldeles nykläckt i famnen. Jag var lycklig.

Måste vara allt bebisprat och andras hormoner som påverkat mig. För här är det ingen bebis på G.

Inga kommentarer: