lördag 24 januari 2009

Let's Dance

Nu har jag sett hela programmet, och ja, det blir väl bara bättre och bättre? Tjugofyra timmar försent kommer här mina iakttagelser från gårdagens Let's Dance:
  • Färgen på Jessicas klänning var underbar, men modellen? Njae.
  • Hatar kostymmakaren Kitty?
  • Kitty har verkligen ingen koll på vad hon ska göra med fötterna, så hon rör dem så mycket som möjligt i hopp om att det ska bli rätt.
  • Jeanette var så jäkla läcker i sin lila dress!
  • Varför blev inte Niklas tillfrågad som ordinarie för? Han är ju helt rätt bara.
  • Blondinbella måste vara den mest positiva människan alive.
  • Är ovanståendes leende fastlimmat, ditmålat eller bara väldigt välanvänt?
  • Carl-Jan ser verkligen så stolt ut när han är på dansgolvet.
  • Men dansa kan han inte.
  • Det går i alla fall lite bättre med "skämten".
  • Lailas klänning – snacka om hot mama!
  • Jag struntar i vad juryn säger, jag tyckte Laila och Tobias var superbra.
  • Tony vet fortfarande inte var han ska ta vägen när han ser på Magnus.
  • Stackars George, han vill så mycket men tappar bort sig hela tiden.
  • Fransklänningar är inne i årets Let's Dance.
  • Har Maria inte ätit sen förra säsongen?
  • Elisabet borde alltid ha håret uppsatt, så man ser henne istället för frisyren.
  • Tobias blir nog alltid lite kär i sina adepter - oavsett ålder.
  • Elisabets korsett var skitsnygg!
  • Jag ÄLSKAR Morgan!
  • Helena är ju verkligen så snygg!
  • Magda och Daniel känns tyvärr ganska menlösa. Daniel brukar ju kunna få vemsomhelst att rocka fett på dansgolvet. Nästan.
  • Charlotte Sinclairs överkropp såg ut att vara ungefär en mil lång i den där toppen.
  • Hasse vill verkligen kunna dansa, men kan det inte för fem öre.
And that's that!

1 kommentar:

Johanna sa...

Det är tur att jag inte orkar skriva sånt här, för jag skulle bara göra det i onödan eftersom jag instämmer i allt du skriver, som vanligt. ;-)