tisdag 6 januari 2009

2008 i bilder - Bröllopsresan pt 3

Från Yosemite körde vi åter ut till kusten, till den vackra staden San Francisco. Här bor numera mitt hjärta - fick jag välja en stad att flytta till så skulle det nog bli San Francisco. Vi hade ett par underbara dagar här, med shopping, god mat och massa sevärdheter förstås. Ta mig tillbaka...


Bild 1: Efter mycket tjat fick jag äntligen äta på IHOP. Besvikelse. Bild 2: San Francisco-borna gillar kablar i luften. Snyggt.


Bild 3: Public service at it's best - ett utegym! Bild 4: Det var i San Francisco jag blev besatt av Ben&Jerry-shakes.


Bild 5: Alcatraz. Dit var vi aldrig. Bild 6: Spårvagn åkte vi rätt mycket.


Bild 7: The crookedest street in the world. Bild 8: Var jag inte kär i San Francisco innan, så blev jag det i det ögonblicket den här bilden togs.


Bild 9: Känns skönt att man kan få stöd. Bild 10: Pier 39's egna sjölejon.


Bild 11: Lasse gillade läget. Bild 12: San Francisco var otroligt vackert nattetid också.


Bild 13: Min andra besatthet - Abercrombie & Fitch! Bild 14: Skönt att veta att man är älskad.

Fler bilder och berättelser från resan finns här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej :) lämnar ett litet avtryck :) Kram Malin