lördag 10 januari 2009

Domarskandal, igen.

Någon som såg matchen Brynäs – SAIK ikväll? Jag tänker inte säga mycket om den matchen, men jag tänker säga en sak: DOMARSKANDAL.

Och ärligt talat, det skulle jag ha sagt oavsett vilket lag det gällde. För när målvakten ligger under en hög av spelare – där en ur motståndarlaget ligger överst – och motståndarlaget får tag i pucken och kan skjuta, ja då är det inte så lätt att rädda. Eller hur?

Men Lärking är ju verkligen en fantastisk domare, verkligen.

Ut med packet säger jag bara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter bra att du besöker min blogg så ofta du kan, jag hoppas att du gillar innehållet i bloggarna. Självklart ska du anmärka på stavfel, måste ju lära mig någon gång att stava....

Tack för trogen läsning... önska gärna ämnen som jag ska ta upp, vissa dagar står jag helt utan idéer...

Therese sa...

Ja inte var han någon höjdare igår inte...men AIK var inte bra heller...Var i alla fall en i soffan var som var nöjd igår...pappa! Kram

Anonym sa...

Det verkar så sämre för SAIK nu... =(

Det är mest föräldrarpenningen jag tänker på, men pensionen också =) Haha, jag brukar inte tänka långsiktigt, är faktiskt väldigt dålig på det, men jag försöker som bättra mig!

Jobb blir nog svårt att få tag på, vill inte ha ett fast jobb förräns jag pluggat klart. Det blir antingen sjuksköterska, behandlingsassistent eller fritidsledare! Ett tag var teckenspråkstolk uppe på tapeten också eftersom jag läste det i gymnasiet, men det blir lite svårt här =)