fredag 16 januari 2009

Let's Dance

Först och främst måste jag säga att det är så himla tråkigt att Mojje var tvungen att avbryta, men en hjärtinfarkt får väl ändå ses som en godkänd ursäkt? Usch vad rädd han måste ha varit... Hoppas verkligen att han piggnar på sig och sedan försöker komma med i Let's Dance nästa år igen!

Så var det dags för några iakttagelser igen:

  • Morgan fick oförtjänt dåliga poäng. Jag gillar honom skarpt.
  • Annikas klänning kan få bo i min garderob. Fransar är hett!
  • Hasse är så söt och bortkommen på dansgolvet.
  • Laila kickar allas vickande rumpor.
  • Jessicas stylist var på bättre humör idag.
  • Det skulle vara kul att se Laila i en annan hårfärg än den superblekta färg kalufsen har nu.
  • Blonda Tobias är smiligast av alla. Och då menar jag alla - i hela världen.
  • Tony fick stånd av Magnus rumpvickande. Garanterat.
  • Magdalena och Daniel skulle väl vara ett sött par?
  • Skönt med ny frisyr på Elisabeth. Nästa vecka hoppas jag på ännu mindre hårspray. För ozonlagrets skull om inte annat.
  • Kittys klänning, men utan rosett, kan också få bo i min garderob faktiskt.
  • Kitty gillar nog lila.
  • Var Kitty full i kvällens program?
  • Carl-Jan är verkligen sliskig. Fast charmig på något konstigt sätt.
  • Bambi... Eh... Blondinbella menar jag, var faktiskt bättre idag.
  • Jag gillade Bellas frisyr. Skarpt.
  • Jag skulle sprängas i bitar av irritation om jag var tvungen att lyssna på ett samtal mellan Bella och hennes vänner på pendeltåget.
  • Niklas var helt klart en värdig ersättare för Mojje.
  • Jeanette är verkligen så snygg.
  • George... Still dark and handsome.
  • Linda... Nja.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Instämmer i det mesta. Men alltså, om man inte visste vem Kitty var skulle jag tro att hon var 15 år, max... Tycker hon verkar barnsligare nu än när hon var med i BB, kanske har gjort barnprogram för länge.

Anonym sa...

Hej!
Läs gärna min blogg, har nyss skrivit en summering om vad jag tyckte om alla i let's dance =)

Therese sa...

Instämmer i dina kommentarer. Ja Kitty kan inte ha varit nykter...hon är ju crazy.

BQ sa...

Skulle du ställa upp i Let´s dance om du fick frågan? Om jag var några år yngre skulle jag nog göra det...Men jag får nöja mig med att följa mina favoriter på TV. Nr 1 är tveklöst Magnus! Han är stor och stark men ändå så öm och fin. Och jag har faktiskt dansat med hans pappa som också är dansant, dock betydligt smalare än sonen.