tisdag 6 januari 2009

Brist på deltagare?

TV4 måste ha haft det kämpigt med kändisrekryteringen till Let's Dance i år. De vettiga och/eller riktiga kändisarna måste ju ha tackat nej, eller?

Det är den enda slutsatsen jag kan dra i alla fall, för ärligt talat - varför skulle t ex Blondinbella och Mojje få vara med annars? Vad har Blondinbella gjort som gör henne till en kändis, värd att följa i ett av de roligaste underhållningsprogrammen på TV4 - eller vad som i alla fall har varit ett roligt program. Bloggat om mode och det hårda livet på Östermalm?

Suck, nu vet jag inte ens om jag kommer följa Let's Dance den här säsongen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med fullständigt.... Det är inte alls samma förväntan inför programstarten. Du ska höra Magnus kommentarer om kändisstatusen för blondinbella.

Vi är iallafall hemma igen nu. Ringer i morgon.
Puss/M

Anonym sa...

läser du mogis.se blogg? tror du skulle gilla den! riktigt bra!

Angelica sa...

Nej, jag läser inte Mogis blogg. Är definitivt inget för mig.