fredag 30 januari 2009

Let's Dance

Så var det återigen fredag, och återigen dags för Let's Dance. Jag har myst i soffan med Dubbelnougat och vatten, tillsammans med Isadora och Tyson. Sämre kan man ju ha det.
Kvällens iakttagelser:

  • Äntligen fullträff för Jessicas stylist!
  • Niklas och Jeanette såg riktigt läckra ut när de kom ut på dansgolvet.
  • Läcker dans blev det också.
  • Laila var ju verkligen riktigt tjusig. Snyggt med håret åt ena sidan sådär.
  • Laila dansar som en gudinna.
  • Tobias hade verkligen gjort en riktigt bra koreografi, hela atmosfären runt dansen kändes tuff.
  • C-J, vad ska man säga? Är det där verkligen dans?
  • Ett steg framåt för C-J i alla fall, han trampar i takt.
  • Juryn var hög när de bedömde ovanståendes dans – så bra var han inte!
  • George... Mmmums!
  • Synd att överdelen på Marias klänning var glansig, den hade varit riktigt snygg om den hade varit i samma tyg som kjolen.
  • George och Maria förtjänade mycket bättre poäng än C-J i mina ögon.
  • Elisabet älskar verkligen Let's Dance.
  • Ovanstående ska inte ha blått på sig, den utstyrseln var inte snygg någonstans.
  • Hasse ser så rolig ut när han sjunger med i låtarna.
  • Lite mer tyg över magen och Charlottes klänning skulle ha varit jättefin.
  • Pusschock!
  • Hasse försöker ju åtminstone, men jag trodde han skulle vara bättre idag faktiskt.
  • Magnus har galet blå ögon.
  • Annika var snyggast ikväll. Och hon hade varit ännu snyggare om toppen och kjolen gått ihop till en klänning, med det röda bandet där det satt.
  • Lyft, lyft, lyft. Magnus gillar att känna sig stark.
  • Jag blir less bara jag ser Kitty. Suck. Vad är det för fel på hennes smak?
  • Lägg ner jurypresenterna!
  • Kronan Kitty hade var jättefin, synd att håret förstörde det hela.
  • Tummen upp för att ovanstående dansade den här gången.
  • Varför envisas klänningsmakarna med att få klänningarna att se så billiga ut?! Jag klarar inte av det där satintyget ihop med något annat. All the way eller inte alls!
  • Morgan är verkligen min favorit.
  • Fullträff för Helena och Morgan, helt rätt!
  • Idag är det Annes klänning jag vill ha.
Aftonbladets direktrapport finns här.

Inga kommentarer: