onsdag 21 januari 2009

Tidig morgon

Ganska nyligen hemkommen från en eftermiddag/kväll i Norrviken. Ia, som är hemma från dagmamman den här veckan, var i sitt esse - klättrade som en liten apa och tjoade och tjimmade som aldrig förr. Brottas skulle hon göra också, tur då att man har typ en meter och 45kg tillgodo på henne ;-)

Hon var så söt när hon stod mellan mig och mamma i soffan, lade en arm om mig och en runt mammas axlar, kramade jättehårt och sa "Jag älskar er, hårt!". Haha, lillstumpan. Hoppas jag får ett lika sött barn.

Världens sötaste tjej!

Imorgon har jag erbjudit mig att vara barnvakt åt henne tills jag måste på min föreläsning kl. 15.00. Var nog full när jag tog på mig det. Lär ju vara lagom död när det är dags för skola, först upp 5.30 för att hinna till Norrviken innan Kasia åker till jobbet och sen 6 timmar med en vild 2,5åring. Pust! Återigen, tur att hon är så himlans söt.

För övrigt så är jag fortfarande barnsligt nöjd över att resan är bokad. Ska bli så toppen! Ska sätta mig och leta lite hotell nu, tänkte att det kanske är bäst att boka boende på en gång så man inte drabbas av ännu dyrare dollar...

Inga kommentarer: