lördag 31 januari 2009

Evighet

Äntligen! Bara en timme och fyrtiofem minuter kvar av januari. Den här månaden har varit så lång så det går inte att beskriva, det känns som att det har varit januari i ett helt år! Är det bara jag som känt av det? Tänk att nyårsafton var för en månad sen, det känns ju inte som att det stämmer tycker jag. Men som sagt, snart är det över!

Den här dagen har också varit väldigt lång, och jag har varit på väldigt obra humör. Trött, less, grinig och med en känsla av otillräcklighet och av att allt och alla liksom glider ifrån mig/oss. Ångest.
Jag går och lägger mig nu och hoppas på en bättre dag - och bättre månad - imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Länge sedan jag tittade förbi så stannar till och läser lite;)

Jonas sa...

Då får vi hålla tummarna för att februari blir mycket bättre. Och du, I'm still here, jag tänker inte glida ifrån dig :) Om det nu är till någon tröst...