söndag 4 januari 2009

2008 i bilder - Bröllopsresan pt 1

Vår bröllopsresa till USA var något alldeles extra. Den ultimata resan skulle man kunna säga. Bättre än så blir det inte, i alla fall inte för mig. I nästan tre veckor i september bilade vi runt i Kalifornien, såg massor, åt massor och njöt massor. Varje dag sedan dess längtar jag tillbaka, och planerar för nästa gång vi (JAG!) ska dit. Här kommer ett axplock av alla bilder vi tog i LA.


Bild 1: Poolen var underbar. Bild 2: Många stjärnor blev det.


Bild 3: Grauman's Chinese Theatre. Bild 4: Det fanns många skumma typer i Los Angeles.


Bild 5: Vi träffade Elvis. Bild 6: Jag stötte på något slags grottmonster.


Bild 7: Vi njöt av utsikten från observatoriet i Griffith Park.


Bild 8: Här vill jag alltid vara. Bild 9: Bättre bild på skylten än så här blir det inte, om man ska tro vår Neverlost.


Bild 10: Shoppingrunda på Rodeo Drive. Bild 11: Yes please.

Fler bilder och berättelser från resan finns här.

3 kommentarer:

Bodil sa...

Fina bilder, ni ser ut att ha haft det härligt!!

Anonym sa...

Gud va härligt det ser ut :) Väldigt häftigt att Spiderman var ute och promenerade också :) Men hur kommer det sig att ni är så bleka? ;)

Anonym sa...

Nä men vad härligt! Hinner inte gå igenom allt nu, har en föreläsning som kallar=S Men i kväll ska jag sätta mig ner o titta och läsa ordentligt!

Fanns det ngt som du tyckte bättre om än allt annat?