fredag 2 januari 2009

Jaha, vad vill jag ha då?

Som ni vid det här laget vet så är jag lite smått besatt av Abercrombie&Fitch. Det som dock hindrar mig från att shoppa loss på deras webshop är det faktum att frakten kostar cirkus 40-50 dollar beroende på hur mycket jag skulle beställa. Känns lite overkill faktiskt, att betala ett par byxor i frakt liksom. Inte känner man någon i USA som man kan beställa genom heller, för att få ner frakten på det viset.

MEN!

Nu ska världens bästa Lotta ska åka till USA för att hälsa på sin gamla värdfamilj - och har då erbjudit sig att ta hem grejer åt mig! :-D Jag beställer alltså det jag vill ha och skickar hem grejerna till hennes värdfamilj, och frakten blir typ en fjärdedel av vad det skulle bli att skicka hit till Sverige. Perfekt ju!

MEN!

Nu är problemet: VAD ska jag köpa?! Det finns så himla mycket att välja på, så mycket snyggt och mysigt som jag vill ha. Och gärna i varje färg också. Suck. Måste välja. Har ju inte råd att länsa butiken liksom...

Alltid ska det vara något, eller hur? Suck...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl sånt som kallas välfärdsproblem ;)

Puss /M

Ps Bloggen ser jättebra ut.

Anonym sa...

tack så mycket :)
älskar också aerocrombie.. har en blå huvtröja med massa päls i huvan.. som är för kort för mig.. (anv 1 gång) ifall du är intresserad :)

Linda sa...

Tack för hållna tummar och gott nytt år vännen!

KRam!

Therese sa...

Jobbigt...hoppas du kan bestämma dig vad du ska ha. Håll tummarna imorgon..måste bli vinst imorgon.