söndag 11 januari 2009

A&F

Sitter här i soffan i mina mysiga A&F-byxor och en A&F-tröja. Snart har jag ännu mer A&F-kläder. Beställde nämligen 4 tröjor inatt, som Lotta förhoppningsvis kommer hem med om ett par veckor - how wonderful!

Det var beslutsångest på hög nivå när jag skulle beställa inatt kan jag berätta - "ska jag ha en mörkröd eller en marinblå t-shirt?" och "ska jag köpa 4 tröjor för 90 dollar eller 2 tröjor för 90 dollar?" och så vidare. Och det jag hade tänkt beställa från början fanns inte i min storlek längre, så är det när man dröjer med beslutandet och det är rea...

Tänk så mycket enklare det vore om A&F fanns i Sverige.

1 kommentar:

Nena in da USandA sa...

Hallå där,
vad kul att just du hittade till min blogg för då får jag tillfälle att läsa din - jättekul! Mina rötter är bl.a. från Västerbotten (har familj i Norrland) och jag jobbar i vanliga fall i S-tälje plus är insnöad på USA som du ju skriver en del om verkar det som (har bara hunnit glutta lite hittills), bl.a. ska jag gotta mig i er bröllopsresa; har själv besökt LA, SB, Monterey, Yosemite och SF bl.a.
Och så får man väl tacka för tipset om A&F, ska kolla in deras snygga kläder nästa gång jag är i Indy.
Ha det! :) //Magdalena