tisdag 13 januari 2009

Hemresa

Nu har vi just gjort en insats och bokat två (!) resor hem till Skellefteå under de närmaste månaderna. Så är det någon som saknar oss där uppe är det bara att hojta till så kommer vi förbi ;-)

Jag hoppas på sånt här väder när vi kommer upp...

Norwegian kör med en kampanj nu, där de säljer ut biljetter för 249kr/person. Så även om de bara flyger till Umeå och Luleå så sparar vi en hel del pengar på att ta flyget till Umeå och sen ta bussen därifrån. Dessutom går det ju betydligt fortare jämfört med tåget. Så vi passade helt enkelt på att boka två resor som sagt, en i början av februari och en i början av april. Känns toppen att ha datum/helger att se fram emot!

996kr t/r för två personer. Shit, hur nöjd är inte jag nu då?

2 kommentarer:

Therese sa...

Jag tar gärna en fika när du kommer upp, det vore trevligt. Ha en bra dag. Kram

Anonym sa...

Jag vill gärna ta en fika med dig också! Vi kanske skulle kunna ses tillsammans, du, jag och Therese plus om det är någon fler som vill med ? :)

Kram