lördag 17 januari 2009

Det är inte alltid roligt

Det är inte alltid roligt att vara hockeysupporter. När spelare blir skadade är det inte roligt. Eller när mål blir bortdömda fast de skulle ha varit mål, eller vice versa. Eller när domarna tillåts avgöra en match. Men mest av allt är det inte roligt när ens lag förlorar sin fjärde raka match. Då är det inte roligt alls att vara engagerad hockeysupporter.

För övrigt så har jag nu skrivit tre sidor mumbo-jumbo på tentan. En massa termer, varav hälften jag inte förstår riktigt och den andra halvan vet jag inte hur jag ska applicera på casen. Men det är lugnt, det kommer att gå. Jag har till ungefär 13.30 på måndag på mig och det är absolut inte omöjligt.

Så småningom ljusnar det...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad. Kika in i min blogg. =)

Therese sa...

Nej det är inte lätt att vara supporter jämt...men det är bara hoppas de tar sig samman för nu börjar det bli viktigt värre. Håller tummarna för tentan, kommer gå jättebra. Kram

Linda sa...

Tack för ditt stöd vännen, det värmer ska du veta!

Lycka till på tentan!

Kram!

Nena in da USandA sa...

Tack för peppningen när jag deppade över DIF - jag får säga detsamma, jag gråter inte över Skellefteås förluster men skickar medkänsla över situationen! Och håller med dig, man ska ju stötta sitt lag även när det går dåligt men det är ju inte lika lätt att vara lika taggad som när det blåser medvind...

Svar på din fråga: lastbilsföretaget på din ort har ett företag i USA, därför har vi hamnat här.

Lycka till med tentan - känner precis igen ångesten och allt man hittade på för att slippa ta tag i det innan paniken kom då det till slut blev riktigt bråttom och man äntligen fick tummarna loss... Känns plötsligt väldigt bra att vara housewife! :)

Västgötskan sa...

Just nu är det inte kul att vara SSK-supporter. ;-)