lördag 3 januari 2009

2008 i bilder - Bröllopet

Den 5 juli 2008 var den största dagen i mitt liv, den dagen då jag och min älskade sa ja till varandra inför alla våra nära och kära. En roligare och mer perfekt dag kommer jag nog aldrig uppleva, men det gör inget - alla minnen finns djupt etsade i hjärta och hjärna. Och på bild.


Bild 1: Första "mötet" med alla gäster. Bild 2: Lotta matchade vårt vrålåk perfekt.


Bild 3: Lasse fann sin feminina sida. Bild 4: En stark trio (duo) damer.


Bild 5: Magnus satt närmast mig. Bild 6: Vår första dans dansades till vår låt If it's all I ever do.


Bild 7: Grabbarna tog chansen när maken gick på toaletten. Bild 8: Många skratt blev det.


Bild 9: Mina finaste. Bild 10: Buketten bestod av rosa pioner, orkidéer och hjärtan på tråd.


Bild 11: Natten efter bröllopet spenderade vi i den här sängen på Hotell Diplomat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att du skrivit om vad som hänt under det gångna året=)..Bilderna från brölloppet är ju världsfina! Och från usa resan sen!!! Vad är det för amerikansk klädkedja du handlar i från?? Snygga kläder?? Hugs & kisses från din vilsna norrländska kusin

Anonym sa...

Väldigt fina bilder, en fantastiskt vacker brud. Grattis!!!