lördag 24 januari 2009

Trasig

Jag har sån träningsvärk i mage, rumpa och lår idag att det inte ens är lite roligt. Vattengympa i 60 minuter följt av 45 minuters coreträning tar verkligen på kroppen...

Inatt började jag känna av träningsvärken på riktigt och sömnen led verkligen av det, det och vinet från igårkväll. Varje gång jag vände på mig under natten vaknade jag, för det krävdes styrka från hela kroppen för att lyckas vrida mig ett kvarts varv i sängen. Ajaj.

Idag har jag vandrat omkring som en mycket gammal kvinna här hemma och att ta sig upp och ner från stolar och soffan har tagit väldigt lång tid och har krävt mycket armstyrka. En positiv sak antar jag, då tränar jag ju armarna också ;-)

Tror jag ska tigga lite massage för mina ömma muskler av maken ikväll, även om det kommer göra grymt ont.

1 kommentar:

Jonas sa...

Skyll dig själv å du hurtiga människa :)