tisdag 13 januari 2009

Made up

I made up my mind - efter lite välbehövlig hjälp. Det får blir borderline och bipolar disorder som jag grottar vidare i, det ska bli både spännande och intressant att analysera. Hoppas min lärare tycker det när jag är klar också.

Apropå läraren så har jag fått OK från studievägledaren att läsa kursen jag missade i höstas på distans istället, under nästa hösttermin. Han har godkänt kursplanen och litteraturlistan och räknar med att jag ska kunna tillgodoräkna mig de poängen här på Stockholms Universitet. Toppen ju! Kände verkligen hur en tyngd föll från mina axlar när jag fick det beskedet, var duktigt oroad inför en tuff start på vårterminen med två mastiga kurser och (förhoppningsvis) ett extrajobb av något slag. Nu vill jag bara få ett OK från läraren också, fast mest för syns skull. Puh *andas ut*

1 kommentar:

Jonas sa...

Skönt att du lyckades bestämma dig till slut (med hjälp) :)