torsdag 15 januari 2009

Älskade man

Har känt mig deppad idag. Ledsen och frustrerad över allt och inget. En riktigt värdelös dag skulle man kunna säga, och som ni vet har det ju inte blivit särskilt mycket gjort. Har suttit och trakasserat Lasse med massa deppmail och i övrigt bara legat på soffan och försökt inbilla mig att jag läser fast jag egentligen hade ögonen på tvn. Det har alltså varit en sån där dag då man bara längtar efter att dagen ska ta slut och att man får gå och lägga sig igen.

Tur då att man har världens underbaraste make som gör sitt yttersta för att pigga upp en. Först försökte han komma med peppning via mailen, men se det gick inte. Så då tog han till det tunga artilleriet: Han kom hem med mat från Max! Mmm, så nu ikväll har jag fått mig en god Friscoburgare och Chili cheese. Mums!

Min älskling är helt enkelt bäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör man inte för sin fru? :)

Anonym sa...

Tänk vad lite fet och onyttig mat kan göra för humöret :-)

Puss/M

PS. Ett tips är att stänga av tv:n när man pluggar. ;-)