fredag 28 november 2008

Tentaplugga? Jag?

Ptjaaa, egentligen kanske man skulle ha tentapluggat lite idag. Har jag gjort det? Nej, självklart inte. Vet ni varför?

Gissa!

Jo, det är helt enkelt inte tillräckligt bråttom än. Och frågorna är ”för lätta” (säger jag nu ja, INNAN tentan). Jag är en sån där jobbig typ som måste ha stressen flåsandes i nacken på mig för att jag ska komma igång med saker och ting, men när jag väl kommer igång då så brukar jag vara jäkligt effektiv istället. Men ändå, det kan vara rätt jobbigt ibland. Ibland kanske man skulle vilja plugga utan att känna att ett magsår håller på att växa till...

Nya tag imorgon kanske? Fast om jag ska vara helt ärlig, och verkligen känna mig själv, så vet jag att jag tidigast kommer börja på måndag. Då börjar det bli liiite tajtare i alla fall.

Inga kommentarer: