söndag 30 november 2008

Riktigt trist

Vet ni vad som är riktigt trist?

Gissa!

Svaret är: Att aldrig få någon feedback på det man skriver. Något av det jag skriver måste väl väcka tankar i er? Eller? Det vet jag ju att det gör, för jag får ju höra det någon gång ibland på t ex telefon eller så - men SKRIV HÄR! Det är mycket roligare att fortsätta uppdatera bloggen om man har nya kommentarer att läsa. Och för den delen kan man kommentera ett jättegammalt inlägg också om man vill. Jag får mail om alla nya kommentarer, så jag hittar dem oavsett.

Så, nu får alla (utom Therese som faktiskt kommenterar ibland) skärpa sig! För jag VET att jag har fler läsare än en.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där. Man ser att det finns en massa som läser, men det är mindre av dom som kommenterar.
Men nu har jag iaf satt ett litet avtryck :)

Anonym sa...

Jag ska börja kommentera dig. Nu kan jag ju till och med göra det från mobilen på ett smidigt sätt. Puss

Anonym sa...

Hej Angelica!
Att följa bloggar har varit totalt ointressant för mig tills för några veckor sedan när jag började själv.
Ellinor startade en blogg för länge sedan (när hon flyttade upp hit) som var tänkt att vi skulle ha tillsammans.
Där har jag inte skrivit ett ord.
Det är ju fjolligt skriva dagbok på nätet tänkte man. Men det är ju riktigt kul, mest för sin egen skull, men det är ju klart det är ju kul om någon läser också. När man märker att man har besökare på sidan så undrar man vilka dom är ju. Så jag kan avslöja att jag är en av dina :p Nu har jag fått upp ögonen för många intressanta bloggare...


Lev väl!
Hälsa Lasse

Kanske ses vi i Hovet på torsdag för att heja fram AIK!?

/M.L

Anonym sa...

Ja, jag ska försöka bli bättre på att lämna en kommentar när jag är in och läser. Men nu ska jag sova.
Kram/Mamma

Therese sa...

Känner igen det där. Så tråkigt att skriva när ingen kommenterar. Jag brukar få skälla jag med. Jag är in och läser din blogg varje dag och jag tycker det är så skoj att följa vad du gör och så. Sköt om dig. Kram