torsdag 27 november 2008

Julkortsverkstad

Så har julkortmakeriet börjat för i år. Mostern ringde igår och ville ha barnvakt en stund ikväll och passade på att slänga in ”Du kan ju ta med dig grejerna så kan vi pyssla när Ia lagt sig”. Självklart, man missar ju inte ett tillfälle att scrappa tillsammans!

Jag hade dock lite problem med inspirationen ikväll, jag kände liksom inget scrappar-il, fick inget flow i det hela. Så medan Kasia spottade ut julkort (det kändes så när man satt på sidan av och inte kunde komma fram till nästan någonting), så fick jag ur mig ett på hela kvällen. Nå, jag blev till slut väldigt nöjd med det kortet i alla fall, så nu har jag kommit över den tröskeln i alla fall. På tisdag är det dags för nästa scrapkväll hemma hos Stella i Upplands Väsby och då hoppas jag på rikligt med inspiration och åtminstone mer än ett färdigt julkort för kvällen.

Något foto på julkortet som tillverkades ikväll får ni inte förrän alla är skickade. Inget tjuvkikande med andra ord!

Inga kommentarer: