onsdag 19 november 2008

Grattis mamma!

Idag är det lilla mamsens födelsedag, så idag ska jag ge mig ut i ödemarken för att fira henne. Men först ska jag ta mig en tur förbi Täby Centrum, eftersom en liten fågel viskade i mitt öra att Change har 50% rea på hela butiken! Så förhoppningen är att jag få köpa mig en BH eller två, det skulle verkligen behövas. Ska svänga förbi Panduro också, och kanske någon mer butik för att kika lite på julklappar. Har ingen aning om vad jag ska köpa till folk i år. Jo, kanske till Ia förstås, men annars? Nej, det är tomt. Helt tomt. Men det kommer, det brukar det göra när man faktiskt ger sig ut på julklappsjakt och fokuserar på just det målet – att hitta de perfekta julklapparna.

Jaha, nähä, då är det väl kanske dags att göra sig klar för att åka då, så att jag hinner med det jag ska på Täby C innan en av ytterst få bussar går ut till ödemarken. Och som tur är kommer jag fram så pass ”sent” att det hinner börja skymma – dvs jag slipper jobba i trädgården! ;-)

Inga kommentarer: