tisdag 25 november 2008

På håret

Var och hämtade tentan idag. Visste ju sedan tidigare att jag hade fått godkänt, men det är klart man är lite nyfiken på hur det verkligen gick, med poäng och så menar jag. Låg man på gränsen till ett godkänt? Eller kanske rent av på gränsen till ett väl godkänt (inte så troligt, men ändå...). Så, jag gick och hämtade den. Och om man säger så här: Det var på håret. Det var verkligen på gränsen, och då menar jag inte på gränsen till ett väl godkänt. Hade inte jag haft mina tre bonuspoäng för att jag hade gjort och lämnat in övningsuppgifterna i tid så är jag inte så säker på att jag hade fått godkänt faktiskt. Men, nu fick jag ju det och det är jag tacksam för, då slipper jag göra om den i alla fall. Men det var riktigt irriterande att det inte var några kommentarer från läraren på mina svar, hur ska man då kunna lära sig de sakerna man hade fel på?

Inga kommentarer: