torsdag 6 november 2008

40 frågor som jag kopierat från Therese

1. När gick du upp idag?
  • 7.30.
2. Diamanter eller pärlor?
  • Diamanter i ringar, men annars pärlor.
3. Senaste filmen du såg på bio?
  • Righteous Kill.
4. Favorit-TV- program?
  • One Tree Hill, Bonde söker fru och Gossip Girl.
5. Vad åt du till frukost?
  • Fil och flingor.
6. Vad är ditt andranamn?
  • Linda och Marie.
7. Din favoritmat?
  • Tacogratäng, men det får jag aldrig äta, så jag säger pastasallad.
8. Vilken mat gillar du inte?
  • Sill, blod- och inälvsmat.
9. Favoritchips?
  • IKEAs salta chips.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
  • Hmm, lyssnar aldrig på CD.
11. Vilken bil kör du?
  • En mörkblå Saab.
12. Favoritmacka?
  • Rostat bröd med salami och brie.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med?
  • Besserwissrar.
14. Vilka är dina favoritkläder?
  • Mina mjukisbyxor från A&F och den matchande hoodien.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
  • USA. Igen. Och igen. Och igen.
16. Favoritklädmärke?
  • Abercrombie & Fitch.
17. Var vill du dra dig tillbaka?
  • USA.
18. Favorittid på dagen?
  • Kvällen.
19. Var är du född?
  • På BB i Östersund.
20. Vilken är din favoritsport att se på?
  • Hockey och friidrott.
21. Coca Cola eller Pepsi?
  • Vatten.
22. Fotboll eller ishockey?
  • Definitivt hockey. Fotboll är urtrist att titta på.
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
  • Nattuggla. Fast egentligen inget av dem.
24. Pedikyr eller manikyr?
  • Bådeoch helst, men måste jag välja så blir det manikyr.
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
  • Njae... Att jag är sjuk? Knappast spännande.
26. Vad ville du bli när du var liten?
  • Sälskötare.
27. Bästa barndomsminnet?
  • Hmm... Kanske när vi tågluffade när jag var 8?
28. Varit i Afrika?
  • Nix, inte än.
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
  • Nej, det verkar onödigt.
30. Varit med om en bilolycka?
  • Tja, jag halkade in i en annan bil en gång, det var ju en olycka med bil.
31. Favoritdag i veckan?
  • Fredagar eller lördagar.
32. Favoritrestaurant?
  • Balzac och Michelangelo.
33. Favoritblommor?
  • Pioner.
34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
  • Max!
35. Äger du en cykel?
  • Jajamensan.
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
  • IKEA eller Abercrombie & Fitch.
37. Läggdags?
  • 22.30 oftast.
38. Vad lyssnar du till just nu?
  • Reklam på tv.
39. Favoritfärg?
  • Plommonlila och turkost.
40. Hur många tatueringar har du?
  • Ingen alls.

Så nu vet ni det också!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Tacogratäng, men det får jag aldrig äta, så jag säger pastasallad."

Varför får du aldrig äta det? :(


"Definitivt hockey. Fotboll är urtrist att titta på."

Det där låtsas jag att jag inte sett :)