torsdag 20 november 2008

Någon som gillar att baka, och då kanske speciellt tårtor? Då är www.kakburken.se ett tips till dig.

Kakburken har massor av saker som man knappt trodde fanns - färgpasta, tårtställningar, verktyg, dekorationer, böcker... Det mesta man skulle kunna tänkas behöva till tårtbak alltså, och antagligen en hel hög saker man inte hade en aning om att man behövde. Kul sida tycker jag, och jag har själv beställt därifrån. Gick snabbt och smidigt och inte blev jag ruinerad heller, men ska jag vara ärlig så har jag inte använt en enda av grejerna jag beställde, trots att det nästan är ett år sedan nu. Hade nämligen tänkt provbaka inför bröllopstårtan, men så blev bröllopstårtan något helt annat än vad jag ursprungligen hade tänkt mig.

Anyway, det finns massa roliga saker på den här sidan, så gillar man att baka tårtor och dekorera och så vidare så tycker jag att den är välvärd ett besök :-)

Inga kommentarer: