fredag 21 november 2008

Idol ja...

Jag känner att jag inte har så mycket att säga om den här tävlingen längre, då begåvade ungdomar hela tiden åker ut fast de inte borde - både Johan och Robin B är ju kvar. Varför?! Anna borde inte ha åkt hem ikväll, hon var innerlig och härlig och sjöng bra och allt det där. Så varför åkte just hon hem? Jag fattar inte... Det borde finnas någon spärr som gjorde att flickor under 18 år inte kunde rösta, då kanske det skulle bli lite bättre kvalitet på det hela.

Men det kan man ju fortsätta drömma om...

Förhoppningsvis vinner den här killen, allt annat är skandal...

1 kommentar:

Anonym sa...

Mjah, måste ge mitt bifall angående små skitungar som röstar för att ha kvar bottennappen. Tjejer under 18 (eller åtminstone 15...) borde inte få rösta. Skönt att Johan är ur nu i alla fall. Dock tycker jag att Robin B gärna får vara kvar ända in i finalen, han sjunger ju redigt bra! Anna borde absolut inte åkt ut innan Johan, men jag har aldrig hört henne sjunga så bra som hon gjorde i duetten med Kevin...! Kevin 1a (för att han är mer en pop-idol, dvs vad de söker) och Robin 2a för han har ett grymt eget sound och man gärna vill höra honom på skiva!

Take care :)