onsdag 31 december 2008

You can't resist our jeans.

Fick just mail från Abercrombie&Fitch – You can't resist our jeans stod det i rubriken. Vilket hån! Damn straight I can't! Jag vill shoppa loss i en A&F-butik precis just nu – alltid för den delen – och så måste de håna mig för att jag inte KAN shoppa loss då?! Hmm... Jag skulle i och för sig kunna ta bort mig själv från mailinglistan om jag vill slippa bli hånad och frestad. Men då missar jag ju massa fint ;-)

Öppna en butik här i Sverige för guds skull! Jag lovar, bara på mig skulle de tjäna in de pengarna utan problem. Fanns A&F här i Sverige skulle jag nog inte shoppa någon annanstans tror jag. Jag menar, varför skulle jag göra det? Skulle inte behövas liksom.

Suck... Jag får helt enkelt sitta här i min A&F-mysdress och sukta efter mer kläder. En vacker dag kanske jag beställer från deras webshop.

Inga kommentarer: