fredag 19 december 2008

Dagen efter kvällen före

Man får alltid betala dyrt när man haft riktigt skoj – så även jag idag. Mår så jäkla dåligt så jag vet inte vad. En flaska vin är en sådan sak som verkar som en bra idé just då, men i efterhand inser man vilken idiotisk idé det var...

Kände mig ändå rätt pigg när jag vaknade imorse, efter knappt 6 timmars sömn. Måste ha varit berusad fortfarande ;-) Ja jag mådde bra rätt länge faktiskt, det var inte förrän jag satt på tåget hem till Södertälje som illamåendet och en dunkade huvudvärk slog till med full kraft. När jag sen satte mig på bussen sista biten kom suget efter PIZZA, som en liten djävul som satt på axeln och viskade det om och om igen i mitt öra. Efter en liten stund gick det dock över till att innefatta allt som innehåller smält ost, så när jag väl kom hem blev det toast med extra mycket ost – MUMS! Till det ungefär 3 liter vatten (känns det som).

Allt vatten och smält ost har dock inte hjälpt mig så mycket ännu, och om 3 timmar ska vi på julknytis hemma hos Lasses chef – jippie! Precis vad jag känner för idag...

Inga kommentarer: