onsdag 3 december 2008

Tentaplugg!

Nu har jag varit lite frånvarande ja, men det är faktiskt för att jag har tentapluggat. Så inget ont som inte har något gott med sig, right?

Dock känner jag mig lite nervös nu, så här 12 timmar innan tentan börjar. Jag tycker inte att det här är svårt. Inte alls faktiskt. Det mesta känns ganska enkelt och logiskt, och lätt att resonera kring. Men alla andra verkar tycka att det är rätt krångligt?! Är det då något fel på mig eftersom jag tycker tvärtom? Har jag missat någonting? Något väldigt väsentligt? För i så fall är jag ju körd på tentan imorgon. Men samtidigt tror jag ju inte att det är så. Jag tror helt enkelt att det är ett ganska lättfattligt ämne, i alla fall för mig då.

Kan det verkligen vara så att jag faktiskt har lätt för just det här?

Det lär ju visa sig när jag får tillbaka tentan...

Ångest, ångest, ångest. Imorgon är det över.

1 kommentar:

Therese sa...

Säkert är det så att du har förstått vad det handlar om. Kommer säkert gå jättebra på tentan. Håller tummarna. Kram