lördag 20 december 2008

Sammanfattning år 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
  • Ja jag åkte ju till USA! Och gifte mig också förstås ;-)
Höll du några av dina nyårslöften?
  • Nope.
Vilka länder besökte du?
  • Schweiz och USA – my dream.
Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
  • Mer snö på vintern och mer sol och värme på sommaren.
Är det något du fick för mkt av under 2008?
  • Gnälliga kunder i telefonluren.
Största misstaget?
  • Att inte strunta i att åka hem från USA.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
  • Hmm... Förkylning och skavsår som värst tror jag.
Bästa köpet?
  • Mina Abercrombie & Fitch-kläder.
Vad spenderade du mest pengar på?
  • Bröllop och bröllopsresa. Väl investerade pengar!
Gjorde någon dig riktigt glad?
  • Min familj, mina vänner och min make.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
  • If it's all I ever do och No air.
Årets bästa skivor?
  • Unbreakable. Enda skivan jag lyssnat på.
Bästa spelningen?
  • Doh, Backstreet Boys of course!
Bästa festen?
  • Vår bröllopsfest! Och det är det tydligen inte bara vi som tycker :-)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
  • Gladare skulle jag tro. Det har ju varit ett underbart år.
Var tillbringade du julen?
  • Kommer att fira den med min familj inne i Stockholm, på Stallmästaregården.
Blev du kär i år?
  • Jag är alltid kär i min make.
Hur många one night stands?
  • Inte så många :-P
Favoritprogram på TV?
  • One Tree Hill.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
  • Hatar inte så många. Ogillar däremot.
Bästa boken du läste i år?
  • Änglar & Demoner.
Bästa klädstilen?
  • Abercrombie & Fitch-mjukisdress.
Bästa sms:et?
  • Alla mysiga sms från maken.
Största musikaliska upptäckten?
  • Jordin Sparks kanske. Eller Duffy.
Något du önskade dig och fick?
  • Bidrag till vår bröllopsresa.
Årets bästa filmer?
  • The Dark Knight.
Årets sämsta film?
  • Sweeney Todd. Snark.
Vad gjorde du på din födelsedag?
  • Hmm... Inte så mycket tror jag, familjen kom och firade några dagar senare.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
  • Att farmor och farfar hade kunnat närvara på bröllopet.
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
  • Självkänsla är ledordet.
Vad fick dig att må bra?
  • Min familj, alltid.
Vilken kändis var du mest sugen på?
  • Wentworth Miller. Slurp!
Årets rädsla?
  • När jag trodde att jag skulle få klä på mig våtdräkt och hoppa när i Mälaren från en helikopter. På möhippan alltså.
Årets tjat?
  • Jag har nog stått för det mesta ;-)
Årets jobbigaste?
  • Full pappa på bröllop.
Vem saknade du?
  • Kissarna, när vi var på andra sidan pölen.
De bästa nya människorna du träffade?
  • Nygamla: Sophie, Jonas och PeJi.
En värdefull läxa du lärt dig i år?
  • Säkert flera stycken, dock inget jag kommer ihåg nu.
Citera en sångtext som summerar ditt år.
  • If it's all I ever do, I'll give my heart to you.

1 kommentar:

Anonym sa...

Egentligen borde jag också göra en sån där lista, men frågan är om den inte skulle bli på tok för negativ :)