lördag 27 december 2008

Monster

Nu börjar infektionen/inflammationen faktiskt lägga sig, tror jag. Har än så länge inte tagit någon Alvedon idag och jag ser inte lika svullen ut, så det går ju åt rätt håll i alla fall.

Usch, det är verkligen inte roligt att ha ont i munnen/halsen, man känner sig så handikappad! För vad man än ska göra för att få i sig lite näring, så måste ju näringen passera både mun och hals – och då gör det ONT. Men inte idag som sagt, idag har jag hittills kunnat äta som vanligt. Hallelulja!

Drömmer för övrigt mardrömmar om att gå till tandläkaren nu. Och Lasse förstår mig inte alls, sitter mest och småflinar när jag pratar om hur obehagligt jag tycker det är med tandläkare. Irriterande. Men det är väl så, är man inte rädd själv så kanske det är svårt att sätta sig in i hur det känns för personer som faktiskt är rädda. När jag tänker tandläkare så tänker jag monster, och det är också så jag föreställer mig dem i mina drömmar. Som monster.

Tandläkare

Friskt va?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket mysigt monster där på bilden :) Och visst är ju tandläkare lite läskiga, men man får hela tiden intala sig själv att dom vill en väl :)