onsdag 4 februari 2009

Tack!

Tack för positiv feedback, det är alltid roligt att få :-) Är själv barnsligt nöjd med layouten nu, men ni ska bara veta hur jag slet för att få till headern! Yeez...

Snart dags att bege sig iväg mot skolan och en två timmar lång föreläsning. Grupprocesser heter den. Säkert jätteintressant. Imorgon har vi sista föreläsningen på den här kursen och på tisdag har vi ett avslutande seminarium, sen kommer tentan ut nästa fredag. Känns jättekonsigt. Känns som att kursen inte ens har börjat, och så är den snart slut! Jag har liksom inte ens hunnit få mina kursböcker, men de borde dyka upp idag. Går resten av terminen lika fort, ja, då är det snart sommar kan jag säga. Skönt.

Imorgon åker vi hem till Skellefteå, det ska också bli skönt. Jäkligt skönt faktiskt. Umgås med vänner och familj, strosa runt på stan och bara njuta av lugnet. Och så ska vi på husvisning förstås - plåga oss själva lite. Har längtat upp som en galning nu de senaste veckorna, och äntligen är dagen nästan här. Om vi kommer upp det vill säga, enligt väderrapporterna ska det ju bli en mindre snöstorm uppåt kusten imorgon, så vi får väl se om planet kan landa. Men det ska nog inte vara några problem tror jag. Bara roligt med snö!

Hej mitt vinterland, nu är jag (snart) här...

Nehepp, nu måste jag skynda mig ut till bussen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den blev jättefin din nya layout på sidan! Hoppas att vi hinner ses en stund och ta en fika. Du får gärna titta in på Alltele och hälsa på alla oss fd X-aktare:)
Kram Ann