onsdag 11 februari 2009

Ledig?

Från och med idag och nästan två veckor framåt behöver inte jag infinna mig i skolan. Nästa lektion är inte förrän måndagen den 23/2, då vi börjar en ny kurs. Så skönt! Men ni ska ju inte tro att jag får ligga hemma och lata mig och pilla i naveln, nej, från och med fredag och en vecka framåt är det dags för hemtenta. Och så ska jag ju jobba ikväll, och förhoppningsvis någon mer dag. Men ändå, det är så skönt att inte behöva åka till skolan.

Fick för övrigt godkänt på min senaste hemtenta, den i personlighetspsykologi. Gissa hur skönt det känns då!? Speciellt med tanke på att jag inte ens hann läsa igenom den från början till slut innan jag lämnade in den. Så nu har jag klarat 3 tentor av 3 möjliga. I'm proud.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju bra. Kram

Therese sa...

Skönt att fixa alla tentor...du är duktig. Hoppas det går bra att jobba ikväll. Kram