tisdag 3 februari 2009

...och en till!

Men tänka sig alltså, vad är detta?! Nationella vi-ska-ha-barn-veckan?! Nu har ännu en person talat om att barn är på väg. Suck, pust, stön. Den här gången är det dessutom ett ex som ska bli pappa, och ja, av någon konstig anledning så känns det lite extra mystiskt. Faktiskt.

Första exet som skaffar barn... Kanske känns det konstigt för att jag alltid trott att jag skulle hinna före med barn? Speciellt före den här killen faktiskt, trodde aldrig i mitt liv att han skulle skaffa barn före 30. Men nu ska han alltså det. Wow. Helt ofattbart.

Nåja, grattis till Martin och hans Malin som ska ha barn i april! Hoppas allt går bra att ni får ett friskt, rosa knyte att mysa massor med.

Men jag blir knäpp. Ska verkligen alla ha barn nu?

P.S Uppe i minst 11 barn nu, helt sjukt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också haaa en bebis :-p