fredag 6 februari 2009

Let's Dance

Fredag igen och det innebar ju sambakväll på TV4. Vissa klarade det bättre än andra, så mycket kan man väl ändå säga? Här kommer kvällens iakttagelser.

  • Carin da Silva passar bättre som dansare än hallåa.
  • Jessicas stylist har hittat ett vinnande spår.
  • Jessica måste ju vara gravid?
  • Magnus är förvånansvärt rörlig, karln kan skaka rumpa!
  • Tony bryr sig inte ett dugg om dansen när det kommer till Magnus - tajta byxor, tajt tröja och rumpskak, sen ser Tony bara hjärtan runt Magnus.
  • Maria Öhrman såg ut som ett troll.
  • Mojje och hans tjej har äktenskapstycke - de har samma frisyr och hårfärg.
  • Niclas är nog allt lite kär i Jeanette.
  • Vilken fågel bestod Jeanettes klänning av? (Makens kommentar)
  • Jeanettes klänning var hur läcker som helst, och hela hon är otroligt vacker.
  • Dansen var tyvärr inte lika bra som klänningen, inte från Niclas sida i alla fall.
  • Kitty tog återigen hem priset för gräsligaste klänning.
  • Juryn - sånär som på Tony - var fulla när de poängsatte Kittys dans.
  • Kitty dansar som Hellström sjunger - dåligt! (Makens kommentar)
  • Carl-Jan ser ut som en jättebebis.
  • Stelare än Carl-Jan kan ingen vara...
  • ...förutom möjligtvis Hasse. Tyvärr.
  • Hasse Aro är en riktig mysfarbror.
  • Charlottes byxor ger jag inte mycket för, men hennes linne skulle jag gärna ha på dansgolvet.
  • Kul att se lite ben på Elisabet, hennes klänning var riktigt snygg! Me want.
  • Håret på ovanstående var också otroligt fint, hon passar klart bättre i uppsatt hår.
  • Maria hade string under sin blåa franskreation. Det visade hon på första danssteget.
  • Jag vill inte se Marias rumpa, ben eller armar - det är bara ben och skinn!
  • George har legat i... Med barnproducerandet alltså.
  • Morgan kan verkligen röra sig, oavsett om det är "stelt" som i slowfox eller skaka rumpa som i samba.
  • Helenas jeansdress var ju förjäkla läcker.
  • Laila kan skaka rumpa hon också...
  • Jag vill ha Lailas skor, älskar rem-skor!
  • David sammanfattade juryn rätt kul (och bra): Ni är så deppiga!
Bäst ikväll var återigen Morgan, följd av Laila och Magnus. Tycker jag i alla fall. Vad tycker ni?

1 kommentar:

Johanna sa...

Det här börjar bli löjligt, har suttit och tänkt i princip samma saker under programmet. Så som vanligt får jag instämma (utom när det gäller Jeanettes klänning, där håller jag med din make).

Funderade redan för två veckor sen (tror jag) på om Jessica var gravid, men å andra sidan, jag ser också gravid ut i vissa kläder och det är jag INTE!

Visst har Maria blivit bara skinn och ben, så såg hon väl inte ut när hon dansade med Måns? Men hon har väl fått barn sen dess? Kanske är som med mig att barnet "ätit upp" henne? Och jäklar vad långa ben hon har, satt och störde mig på dem hela dansen...

Har samma top 3 som dig också.