torsdag 12 februari 2009

Ledbruten

Är helt färdig idag, kroppen värker och ögonlocken är tunga som bly. Speciellt händerna och handlederna har farit illa av att slänga massa tunga buntar med reklamblad omkring mig, fram och tillbaka mellan lastpallen och mataren. I natt kunde jag inte somna för att det värkte i nacke, axlar, rygg och armar, men framför allt krampade mina händer på ett läskigt vis. Det gör de fortfarande om jag rör mig på ett visst vis. Läskigt. Jag väckte till och med Lasse när jag kom och la mig, trots att han sov så sött. Men det är väl svårt att sova när frugan ligger och kvider av smärta och trötthet. Det är tufft att jobba på tryckeri!

En positiv sak som hänt idag är att Student Consulting har ringt upp mig angående ett extrajobb jag sökt genom dem, så nu ska jag på jobbintervju för ett uppdrag på Plantagen imorgon! Ska bli jätteroligt, får jag det så får jag ju in ännu lite mer pengar. Och butiksjobb är ju nånting jag kan, och att få jobba på Plantagen måste ju vara jätteroligt, vandra omkring där och lukta på blommorna liksom.

Ni får hålla tummarna imorgon klockan 14!

1 kommentar:

Therese sa...

Stackare...hoppas smärtan ger med sig så småningom. Håller tummarna för det nya jobbet. Sköt om dig. Kram