fredag 13 februari 2009

Bästaste älsklingen

Min älskling är bäst!

Här har det firats Valentine's en dag för tidigt, eftersom vi ska på födelsedagsfest imorgon. Så maken bestämde att han skulle laga en mysig överraskningsmiddag, och jag fick inte ha något med det att göra. När han kom hem efter jobbet idag stängde han in sig i köket en timme eller så, medan jag fick sitta i soffan och titta på tv.

När han kom ut därifrån serverade han en underbar middag med quesadillas till förrätt, fajitas till varmrätt (jag som älskar texmex!) och - nu kommer det bästa - till efterrätt slängde han fram en halvliter Ben & Jerry! Mmm, min favoritsmak dessutom - Chocolate Fudge Brownie.

Så nu är jag mätt och belåten och sitter med ett glas vin i handen. Life is good sometimes. Really good.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken make du har! Önskar att jag också fick bli överraskad med god middag :)