onsdag 11 februari 2009

Första passet

Ikväll ska jag iväg och jobba mitt första pass på extrajobbet. 22.30-02.30. Känns lite läskigt, nervöst och pirrigt. Har aldrig varit där, känner ingen, vet inte vart man går in ens. Men det löser sig säkert. Tydligen är det jag och en kille som heter David som ska extrajobba inatt. Han har jobbat där en hel del förut, så han skulle visst ta hand om mig och lära mig allt han kan på 10 sekunder. Känns ju tryggt.

Har ägnat dagen åt att söka fler extrajobb, känner att jag inte kommer få ihop tillräckligt med pengar på bara det här stället. Så nu har jag väl sökt typ 10 jobb till, får se om det ger någon utdelning. Hoppas. Sen ska jag nog ta och göra en rensning här hemma och lägga ut saker på Tradera, det brukar ju vara det första tipset man får på olika forum när man vill tjäna några extra kronor. Och många bäckar små...

Inga kommentarer: