torsdag 5 februari 2009

Snart dags

Det börjar dra ihop sig, om tre timmar är det dags att ta pendeltåget in till Centralen för att sen ta bussen ut till Arlanda. Snön yr utanför fönstret här hemma i Södertälje, men enligt uppgifter så bokstavligen vräker snön ner hemma i Skelet. Hoppas verkligen att det inte blir något strul med resan, att planet till Umeå blir försenat - eller ännu värre inte kan åka upp överhuvudtaget. Då vet jag två personer som kommer bli både ledsna, arga och grymt frustrerade. Men happy thoughts, klart det ska gå bra...

3 kommentarer:

Johanna sa...

Klart det går bra! Hoppas ni får det mysigt där uppe. :-)

Nena in da USandA sa...

Jag landade i Skellefteå för några år sen pga oväder i Luleå dit jag var på väg. Så det blev en dryg taxiresa resten av färden... Men jag håller tummarna för att det går bättre för er - lycka till o ha det bra! :)

Johanna sa...

Du har fått en award av mig! Kika in i min blogg och hämta den! :-)