fredag 20 februari 2009

Let's Dance

Det här har ju blivit lite av en tradition, så jag fortsätter med mina rapporter och intryck från Let's Dance. Hoppas att ni tycker det är lika roligt som jag.

  • Kul med asiatiskt tema!
  • Hade aldrig kunnat ana att det var David och Jessica som var i det där "lejonet".
  • Jessica såg faktiskt toppen ut i gul sweatshirt och fransbyxor.
  • Det är ju ganska otroligt att en så stor kille som Magnus kan hoppa runt på det viset på dansgolvet.
  • Annika var skitsnygg som vanligt.
  • Återigen visar det sig att det är skillnad på folk och folk, och kritik och kritik.
  • Jessicas gröna klänning var också fin.
  • Helenas klänning var otroligt vacker.
  • Rumban var vacker den också, jag skulle gärna ha Morgan som danspartner.
  • Tonys svenska är underbar: "Äntligen någon som lärt sig hur man förea".
  • Elisabet var tjusig idag.
  • Tyckte dansen var finfin, juryn var onödigt grinig.
  • Laila var även hon skitsnygg som vanligt.
  • Dansen var verkligen dans den här gången, bra jobbat.
  • Tobias skägg såg läskigt ut.
  • Laila och Tobias fick välförtjänta poäng.
  • Jeanettes klänning skulle ha varit fin i en annan färg.
  • Niklas gjorde några riktigt coola moves.
  • Och en snygg mage har han också.
  • Synd att dansen inte var så "ren" som man hade kunnat önska.
  • Jag tycker faktiskt synd om George. Han verkar inte alls bekväm i det här sammanhanget.
  • Det är skillnad på rumba och rumba, George och Marias var värdelös i jämförelse med typ alla andras.
  • Jag blir alltid lika förvånad när Mia ger högst poäng av alla i juryn.
  • Carl-Jan är verkligen övertydlig när han gör fel, inget spel där inte.
  • Bitvis var deras dans rätt rolig, men var det verkligen quickstep?
Idag tror jag att det blir George som får åka, men jag hoppas det blir Carl-Jan. Fast egentligen spelar det inte så stor roll, ingen av dem är tillräckligt bra för att få stanna.

3 kommentarer:

Therese sa...

Håller som vanligt med! Tror också George åker ikväll men jag hoppas också att C-J åker. Morgan äger men jag tycker Magnus var bäst ikväll. Kram

Johanna sa...

Fick inte se Let's dance ikväll då jag blev inkallad på nattjobb, men om jag hade sett hade jag säkert hållit med, som vanligt. ;-) Får se om jag hinner se reprisen på söndag.

Anonym sa...

Vad roligt att läsa! Ser alltid på Let´s dance där hemma men missar ju de nu... Var verkligen en kul sammanfattning!

Ja du, vi har väl inte direkt flyttat till USA=) Utan testar mer på livet här under en längre period=P Haha

Nä men grejen var den att nu när jag tog examen så fanns de inget direkt som gjorde att vi var tvungna att va kvar i sverige o både jag o min pojkvän har en förkärlek till USA så vi tänkte "varför inte"=)