torsdag 7 maj 2009

Bra koll?

Mailade först Hostelworld för att höra efter varför vårt privata badrum hade blivit ett delat badrum. När det tog alldeles för lång tid för mitt tålamod att få svar, så mailade jag direkt till Candy Hostel och ställde samma fråga. Nu sitter jag här med två olika svar, ett från Hostelworld och ett från Candy.

Svar från Hostelworld:
Hi there,
I hope you are well,
the room which you have booked is a Double Bed Private Ensuite. There seems to be a transfer error of information but your reservation is for a room with Private Bathroom.
If you have any questions, please do not hesitate in contacting me,

Kind regards,
hostelworls.com

Svar från Candy:

Dear Lars,

It was probably a computer error. We no longer sell or have Private Ensuites. So unfortunately you will have a Private Double with a shared bathroom. Let me know If I can be further assistance.

Best Regards,
Reservation
NYC Hostels


Hmm, någon mer än jag som ser en viss skillnad i svaren? Det känns ju himla tryggt och bra. Fast det spelar ingen roll längre. Vi bestämde oss för att Candy inte kändes bra efter alla nya, riktigt dåliga recensioner och avbokade helt enkelt. Nu ska vi bo här istället.

1 kommentar:

Nena in da USandA sa...

Vad skönt att ni kunde byta, det nya stället verkar ju bra!

Vi fick ju inte vårt privata m eget badrum på Candy, som jag kanske berättade förut, men badrummet vi delade m två andra rum var riktigt fräscht. Å andra sidan riktigt irriterande att få vänta på folk som duschar när man behöver gå på toa t.ex så det är inget jag hade valt frivilligt.
Inför vår resa hade Candy bra recensioner men jag var väl inte lika exalterad...
En vecka kvar - spännande!!!