söndag 22 mars 2009

Vårt bröllop i era händer

För ett år sen ungefär fick jag reda på att en tjej - som jag personligen tyckte bra om och som jag hade kommit bra överens med tidigare - hade gett mig smeknamnet "Nazi-P" och vid flera tillfällen refererat till mig i termer av nazist, maktgalning osv. Föga smickrande, och helt obefogat, men det är väl sånt man får ta när man är moderator på ett forum där tusentals kvinnor samlas. Många kvinnor på samma ställe resulterar ju ofta i tjafs och bråk som bekant.

I alla fall, just nu går det ett program på TV3 som heter "Vårt bröllop i era händer", och vem ska gifta sig i det programmet ikväll om inte just hon som utnämnde mig till nazist?

Grattis får man väl säga då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har aldrig haft mycket till övers för den människan, snacka om labil! Nu fick hon ju ännu en chans att synas i media, vilken tur hon hade då...

Anonym sa...

Haha, vad roligt..

En nyfiken fråga: Vad är det för forum du är moderator i?

Kram