söndag 22 mars 2009

Hästmys

Är så galet sugen på att åka iväg på ridläger i sommar. Saknar hästeriet något så fruktansvärt, och vad kan väl vara bättre än att få leva med och andas häst i en vecka tillsammans med andra likasinnade? Att dessutom göra det under en härlig sommarvecka är ju bara så lockande att jag var tvungen att kika runt lite på nätet efter ridläger.

Jag vill hästmysa i sommar.

Vet ni hur svårt det är att hitta ridläger för vuxna? Och vet ni hur svårt det är att få en plats på ett av dessa ridläger för vuxna? Eftersom det finns så få läger för vuxna blir de ju uppbokade hur tidigt som helst! Hur ska jag kunna veta NU om jag kan åka på ridläger i AUGUSTI? Och hur i hela fridens namn ska jag kunna betala in en anmälningsavgift på 2000kr bara sådär?

Någon som vill sponsra mig?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej jag vill inte sponsra, eller vill och vill, det är klart hade jag pengarna så skulle du ju givetvis får dem. Men jag tänkte på en sak när jag läste ditt inlägg. Om det är så svårt att få tag på en plats så måste det ju vara brist på dem och då är ju det något att ta i beaktande när ni ska leta hus.... Det måste finnas plats för att bedriva ridläger. ;)