söndag 29 mars 2009

Knäckt av Nordiska Trädgårdar

Sitter här i soffan insvept i täcket, nyuppstigen från ett härligt hett bad. Ett glas av mitt absoluta favoritvin - som snart är slut och bara finns i USA - står bredvid mig. Så borde varje kväll avslutas. Mer eller mindre i alla fall.

Är helt slut. Mamma har knäckt mig idag. Sex timmars vandrande på mässa sliter på kroppen, och om det sliter på mig, var har det då gjort med mamma? Men vi hade väldigt trevligt i alla fall. Kikade på massa fina saker, fick lite tips och inspiration och lyssnade på ett föredrag eller två. Och så köpte jag fem stycken pelargonbebisar som jag ska plantera imorgon hade jag tänkt.

Men nu ska jag sova, för jag är faktiskt jättetrött.

2 kommentarer:

Åsa sa...

TACK! Det känns mycket spännande... Vi satsar på att fortsätta som tidigare finalspel! :-D

Anonym sa...

Mamma är en seg rackare vet du ;)

Det var jättemysigt att få spendera dagen tillsammans med dig och alla blommor.
Puss/M