fredag 13 mars 2009

Let's Dance

Nu börjar det dra ihop sig, bara fyra deltagare kvar och kampen är stenhård. Men åker inte Elisabet hem ikväll, då vette fasiken om jag tänker titta nästa vecka. För vem hon än slår ut i så fall förtjänar inte att åka hem - det är BARA hon som förtjänar att åka hem ikväll. Så är det bara. Så snälla svenska folket, rösta inte på Elisabet!

  • Jessica hade färgat håret och det var jättefint. Men klänningen?
  • David och Jessica matchade för övrigt lika bra som en elefant och en giraff.
  • Tobias polisonger alltså... Fy fan!
  • Kul intro på Laila och Tobias bugg, och hela numret var klockrent.
  • Jag vill kunna bugga som Laila och Tobias.
  • Jag har aldrig varit så imponerad av Magnus som jag var efter hans bugg. Shit!
  • Elisabet var ganska bra på bugg faktiskt.
  • Jäkligt synd att Morgan kom av sig helt i buggen. Hade kunnat bli hur bra som helst.
  • Det är fascinerande hur olika poäng man kan få. Elisabet dansade ganska bra, men fick 22 och Morgan kom av sig och lattjade i 1 minut men fick 27. Inte för att jag klagar.
  • Laila var så sjukt snygg i salsan.
  • Give me her legs. Please.
  • Tobias (Lailas) ser ju verkligen bara läskig ut.
  • Genidrag av Magnus att vicka på rumpan i början av numret. Där var Tony färdig med sin bedömning.
  • Magnus gick på knock ikväll.
  • Två ord om Elisabets salsa: Train wreck.
  • Som om det inte vore nog att dansen var illa, så var ju låten helt värdelös att dansa salsa till.
  • Morgan tog verkligen revansch i salsan.
  • Kul med teamdans!
  • Anja Pärson kan slänga sig i väggen med sin säl – make room for Morgan!
Jag är livrädd att Morgan får åka hem ikväll, i och med att han kom trea efter juryns poäng. Elisabet har hittills slagit ut alla hon stått emot på trappan, och det börjar bli ett antal. Snälla, snälla, snälla håll Morgan kvar i programmet!

Mer om kvällens Let's Dance kan man läsa om här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

då kan du slänga dej i väggen. Tycker att Morgan var bra men f*n nämn han inte med en utav världens bästa alpina åkare. Anja is the best of the best

Therese sa...

Äntligen åkte Elisabeth...tack och lov. Ja vilken bugg Magnus bjöd på han är bara så bra. Lailas partner var grymt lik Niklas Persson i Linköping igår...usch! I em gäller det...jag ska dit och heja allt jag kan. Kram