tisdag 3 mars 2009

Vad är det med män?

Hur kommer det sig att man i 99 fall av 100 kan läsa sig till om en inläggsskrivare på ett forum är en man eller kvinna? Nu pratar jag i första hand om att läsa sig till vilka som är män. Det är busenkelt. De är rakare, otrevligare och sågar en gärna vid fotknölarna, speciellt om det ämnet är något typiskt ”manligt” - typ sport eller bilar. Som att vi kvinnor inte skulle ha något att komma med när det gäller dessa ämnen, nej, för säger man något som går emot vad mannen/männen tycker – då tar vi fram stora sågen. Kvinnan måste lära sig sin plats och inte tycka så ”dumma” saker.

Vet hut kvinna! Annars sågar jag dig.

Är män födda aggressiva, nedvärderande och med en taskig attityd?

1 kommentar:

Anonym sa...

alldeles riktigt å du vise kusin! jag har själv nyligen skrivit ungefär om detta i min blogg...jag säger bara en sak...karlar