söndag 19 april 2009

Gömställen finns överallt

Det har varit en lugn och ganska så skön helg. Vi har motionerat, pratat och fixat en del här hemma. Pillat med våra nya garderober, omorganiserat hemmet. Eller åtminstone börjat med det. Sått frön och försökt reda ut vad som ska hända på balkongen. Självklart har katterna varit med och hjälpt till, om inte annat så för att det hände massa nytt och spännande - måste undersökas.


Bild 1: Tyson gömmer sig. Säkert ingen som ser. Bild 2: Hmm, jag skulle ha tagit mig dit upp.


Bild 3: Tyson vill pussas med husse. Bild 4: Isadora vill också checka läget.


Bild 5: Tyson hittade en mysig hörna. Bild 6: Syns inte, finns inte. Isadoras nya boning.


Bild 7: En kattsvans sticker upp ur makens hockeytrunk. Bild 8: Väldigt mysigt tyckte Isadora, och bra ställe att hålla koll på matte (som sådde frön).

Garderoberna blev en hit alltså, katterna vill in dit hela tiden. Men tills dörrarna är på plats och servern flyttat in i nya serverrummet får de snällt vänta på sällskap för att ta sig in där.

Imorgon är det dags för en ny vecka. Jag borde skriva klart min hemtenta och lämna in den ASAP, sen är det dags att skriva ett utkast till en fallbeskrivning. Massa möten och lite barnvaktstid har jag inbokat den här veckan också. Pust, längtar redan till fredageftermiddag och helgen.

Inga kommentarer: